Често задавани въпроси (FAQ)

Как да направя поръчка?

Поръчка може да бъде направена през сайта ни или чрез обаждане на телефон 0899943536.

Какви са начините за плащане и доставка на детските обувки?

Kids Game работи съвместно с куриерска фирма Speedy. При поръчка клиентът получава и обаждане от наш служител с цел потвърждаване на поръчката. След потвърждаването, тя бива изпратена до адрес, посочен от клиента, или до офис на Speedy, където след преглед и тест може да бъде заплатена.

Могат ли обувките да бъдат пробвани преди да ги заплатя?

Да, обувките могат да бъдат пробвани, тъй като се изпращат с опция преглед и тест.

В случай че размера не е точният, можете да се свържете с нас, за да помогнем с подмяната.

Имат ли детските обувки гаранция и за какъв период?

Всеки продукт закупен от Kids Game идва с гаранция 1 месец.

При възникнал проблем, в рамките на този период обувките могат да бъдат подменени с друг размер или върнати.

Как мога да върна продукт?

При връщане на обувки, в рамките на 1 месец след закупуването им, клиента изпраща обувките с кутията и всички получени документи на адрес: Офис Спиди, гр. София, ул. Народно хоро 11.

Клиента изпраща обувките с наложен платеж стойността, на която са били закупени.

Важно е да има опция преглед, за да бъде проверено дали обувките не са повредени по някакъв начин.

В случай, че всички условия са изпълнени, на клиента ще бъде изплатен наложеният платеж, който може да получи от офис на куриерската фирма.

При възникнал проблем с обувките, съществува и попция за замяна с нов чифт.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас